OOvB start op 1 januari 2021 met OOvB Salarisdesk

Vanaf 1 januari 2021 start OOvB adviseurs en accountants met een nieuwe dienstverlening: OOvB Salarisdesk.

OOvB Salarisdesk

Helemaal nieuw is de dienstverlening overigens niet. In het verleden werd salarisadministratie en salarisverwerking namelijk ook al in eigen huis verwerkt. Destijds is besloten om deze specialistische dienstverlening onder te brengen bij een externe partner.

Vanwege de OOvB visie om klanten ‘full service’ te kunnen bedienen, en de wens om dichtbij de klant te blijven, is nu besloten om binnen OOvB een nieuw specialistisch team op te zetten dat verantwoordelijk wordt voor salarisadministratie en salarisverwerking.

Komend najaar wordt OOvB Salarisdesk opgezet, zodat vanaf 1 januari 2021 klanten geholpen kunnen worden met hun salarisadministratie en salarisverwerking. Op een professionele manier die voldoet aan de hoge eisen die OOvB aan haar dienstverlening stelt.

 

Heb je vragen over OOvB Salarisdesk? Neem dan contact op met jouw OOvB bedrijfsadviseur.